دانلود 3مستند داینوتیشیا.گالاپاگوس وحیات وحش ایران
نويسنده : artin تاريخ انتشار:چهار شنبه 28 اسفند 1392برچسب:دانلود 3مستند داینوتیشیا,گالاپاگوس ,حیات وحش ایران,مستند,جدید ترین مستندها,

دانلود 3مستند داینوتیشیا.گالاپاگوس وحیات وحش ایران

مستند اول

مجموعه مستند فاخر و دیدنی " حیات وحش ایران " از شبکه مستند سیما پخش شد.

مجموعه مستند فاخر و دیدنی " حیات وحش ایران " محصول شبکه یک سیما بوده و کارگردانی آن را سید مانی صادقی انجام داده است.

این مستند با توجه به ارزش های بالای آن در انعکاس حیات وحش ایران برای زبانگردانی و آماده‌سازی پخش برای مردم بوسنی و هرزگوین انتخاب شده است.

ساخت مستند " حیات وحش ایران " از سال 82 آغاز و در سال 85 به پابان رسید. این مستند قدم خوبی برای شناخت حیات وحش ایران است که همه پلان های آن انتخاب میرصادقی از یک روز ایران است.

تنوع جانوری مستند " حیات وحش ایران "، نوع تصویربرداری و گفتار متن جذاب این مجموعه از جمله ویژگی های این مجموعه است و محل تصویربرداری آن از شمال تا جنوب، از ارسباران تا چابهار و از طبس تا پارک گلستان گسترده است.

همچنین گونه های خاص و شاخص جانوری ایران نظیر پرندگان، ماهیان و خزندگان در این مجموعه به تصویر کشیده شده و بر روی حیوان‌های در حال انقراض و چند گونه از حیواناتی که منقرض شده اند نیز متمرکز شده است. اعضای گروه سازنده این مجموعه به عنوان مثال برای دیدن شیر ایرانی که صد و بیست سال پیش منقرض شده به هند و برای ببر هم به پارک ملی بوپال رفتند ودر قسمت هایی نیز به یک سری گونه های در حال نابودی نظیر یوزپلنگ و درنای سیبری پرداخته شده و ماهی های آب شیرین، پرندگان مهاجر و گورخر ایرانی از دیگر قسمت های مستند " حیات وحش ایران " است.

مستند دوم

ستند «گالاپاگوس» ساخته هاينس سيلمن برنده خرس نقره اي جشنواره برلين است.

اين مستند به مجمع‏‌الجزاير گالاپاگوس كه بر روي خط استوا در اقيانوس آرام قرار گرفته است مي‌پردازد كه از جزاير كشور اكوادور به حساب مي‏‌آيد. اكوادور در شمال غربي آمريكايي جنوبي واقع شده است. اين جزيره به خاطر تنوع فوق‏‌العاده بومي خود شهرت دارد.

هاينس سيلمن مستندساز و جانور شناس برجسته آلماني كه به خاطر مستندهايي مانند صحراي ناپديد شده و اربابان جنگل كنگو تحسين شده بود، اين مستند را ساخته است.

مستند سوم

 

حجم:381مگابایت   مستند اول

لینک دانلود مستقیم:

 

حجم:264 مگابایت   مستند دوم

لینک دانلود مستقیم:

 

حجم:240 مگابایت   مستند سوم قسمت اول

لینک دانلود مستقیم:

 

حجم:227مگابایت  مستند سوم قسمت دوم

لینک دانلود مستقیم:

 

منبع:eirib  ای اریب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

موضوعات وب
نويسندگان